Tieto internetové stránky používajú pre fungovanie Cookies. Požívaním stránky súhlasíte s ich používaním. Viac informácii


Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Tento poriadok upravuje vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim a popisuje postup pri podávaní a vybavovaní reklamácií. Vychádza z obchodného zákonníka a doplňuje obchodné podmienky.
Záruka sa vzťahuje na tovar zakúpený u Nás a ktorého záruka bola uplatnená v záručnej dobe. Ku každému tovaru je pridávaný daňový doklad (doklad o kúpe), ktorý zároveň slúži aj ako záručný list.

V prípade, že kupujúci zistí akékoľvek nezhody medzi daňovým dokladom a skutočným tovarom (druh, počet, cena, sériové čísla), doporučujeme ihneď kontaktovať predajcu.

Základnou podmienkou pre prijatie a vybavenie reklamácie je predloženie dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru predávajúcemu emailom na info@ autogood.sk, poštou alebo osobne. Reklamovaný tovar kupujúci doručí predávajúcemu na vlastné náklady na uvedenú adresu.

Predávajúci nepreberá finančnú zodpovednosť za náklady spojené so servisom zariadenia (montáž/demontáž) prípadne odťahu vozidla do servisu kvôli závade dodaného zariadenia! Pri závade je potrebné v prvom rade kontaktovať montážne stredisko.

V zmysle zákona sa na tovar a jeho komponenty vzťahuje záručná doba 24 mesiacov a na xenónové žiarovky, vzhľadom na ich obmedzenú životnosť 6 mesiacov.

Zánik nároku na záruku:

Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:

-stratou dokladu o kúpe tovaru
-ak vypršala záručná doba
-ak bol výrobok používaný v rozpore s návodom na použitie
-neodbornou manipuláciou, inštaláciou a zanedbanou údržbou
-ak bol výrobok mechanický poškodený
-ak na výrobku boli poškodené ochranné prvky slúžiace na zistenie neopraveného zásahu do výrobku (ochranné nálepky, plomby, …)
-ak je vada spôsobená prirodzeným opotrebením, znečistením, akýmkoľvek vonkajším zásahom do výrobku vrátane skratu na kryte, vstupoch alebo výstupoch, či živelnej udalosti (požiarom, povodňou, …)

Poškodenie tovaru pri preprave

Kupujúci má možnosť odmietnuť prevziať zásielku od prepravcu, ktorá je zjavne poškodená alebo vystavená živelným vplyvom (počasie, voda). V prípade, že kupujúci sa rozhodne prevziať zásielku, doporučujeme aby na mieste skontroloval stav zásielky a spísal s prepravcom reklamačný protokol.

Postup pri reklamácii:
Tovar spolu s dokladom o kúpe a popisom závady zašlite doporučene na našu adresu:

Martin Hudák - Autogood,
Petrovce nad Laborcom 151
07101 Michalovce 1


Zásielku s tovarom Vám odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Reklamovaný tovar je zaslaný späť na náklady predávajúceho.